Sunday 16 December 2012

Aku Di Tinggal !

Asalamualaikum


OMG bosan giler Monday Nyte nih kan !! tup..tuppp.. buka Lappy kesayangan dengan wifi, HTC aku di sebelah mengadap si Tv. Hadess cerita semua bosan malam nie.. Ta tawu nak buat ape..soooo bored tonyte. 

 abaikan apa yang korang LIHAT ! ! aku pun tak pasti aksi apakah ini

So ape lagi .. melakukan aktiviti semasa lah kan. Tengok ape yang patut.. Menerjah segalai bagai yang boleh di GOOGLE. Dari rumah ke rumah di tinjau masih tak jumpa apa yang di cari.. Sebenarnye ape yang di cari pun tak pasti .. haish.. Nih kira tahap si Dewa Dewi dah bosannye. 

Jam menunjukkan pukul 12.40am . I don't no why my eyes still fresh until now. Mungkin dah tebiasa faktor semasa tido kelewatan pagi.. OK.. bukan malam..kalau dah waktu jam macam nih. 

Nahsib lah badan.. Ada famili kene tinggal.. uish enkow JAH bukan tinggal kemana pun.. nun ke kota raya besar sinun tuh KUALA LUMPOW
haish aku ditinggalkan akibat fakor si Jadual penuh dengan apoiment si client. So dengan rendah hati aku kene terima ler.. oke..!! Huyeeeeeeehhhhhh !! alieya kene tinggal.. =D 
memang... sini aku nak kasi tau..betapa gembira dan bahagia bila di tinggalkan kesorangan di muara rumah aku sendiri..cewaaahhh...(merepek suda)

Akibat bosan yang melanda bagai MONSUN afrika selatan. (-_-)
ape sal lak kan tetiba jauh ke sana..hehehehe..
So ini aksi-aksi si Miss alieya yang kesunyian serta kebosanan di rumah
Tengok lah kalo rajin. ahaxzzz.. ta suka aku ta kesah !

BERMULANYA DI SINI

mungkin sedang PAKINSON si kaca mata


ini caranya bakal DOCTOR termasyur seantero
(-_-) abaikan keperasanan diri nih 

Kau ingat cukup dengan aksi-aksi yang ada nih
Bila meroyan aku datang ketika keseorangan ia menjadi-jadi
BUKTINYA lihat lah !

Doctor yang rawat Lia cakap ! ! semua part is RABUN
hah enkaw ada??
~simpang terjadi~


yeppiii.. meroyan aku dah berkurangan nih. Tapi bole terjadi bila-bila dia suka

Bila sorang-sorang nih semua terfikir.. A to Z.. humph apa dia?? nak tau??
heheheheh..uiiitttt..rahsia maharaja Miss Lia ~~ sooo.. i'm sory my dear.. my secret privasy.
Actually aku nih bosan di sebabkan semua ahli dalam rumah keluar atas urusan tertentu..so kene lah dok sorang-sorang jaga diri.. Humph Handphone.. pun tak berbunyi langsung.. al maklom kalaw bebunyi ade yang nak memesan oder lah kan.. (macam pizza hut suda) oke abaikan
tetiba pula mention (pizza hut).. sebab aku tengah kelaparan. Padahal tadi sudah makan Kfc Zinger Double Down . lagi-lagi kan..upsss... tershashol.

Weeeeeee..  <3 Masih ada <3


ape mandang-mandang ! !
(-_-) munkin bila aku betukar Miss ke Puan cengini jadinyo


Oke sudah penat ! tahap bosan mula reda (^_^)




Alieya is alieya don't judge me if u do know who i am
eh tetiba suda kan.. Itu namanya aku ta tawu na create ape lagi
mungkin ini membosankan sebab aku dalam mood BOSAN tonyte
Pape pun aku budak baik 
abaikan. Yang penting aku ngaku aku budak cepat perasan.kahkahkah
kata olang tua-tua puji diri sndiri lebih Afdol dari menunggu pujian olang lain
Itu aku..  kamu is kamu

muka budak baik minta penyepak


oke sampai sini aje entry aku yang kedua kalinya ada masa sambung lagi
caw cincaw
teringat pulak dah si soya cincaw
jom maw ambil dalam peti ais
Terimas kasih sudi membaca segala yang di merepek sensorang
chiiiillll !! 


hehehe..sekurang-kurangnye hilang bosan korang dengar aku merepek
(o.O)


Salam sayang berserta madu,
sayang kamu i Love u,




Thanks to SPONSOR
rembat kaca mata si mama..abah..serta si abang kesayangan
hehehehehe
pinjam kojap
dowang tak ado
\(^_^)/






No comments:

Post a Comment

Copyright@Semua Yang Tercatat Di Atas Dan Blog Ini Milik Alieya Norhaliyati