Monday 17 December 2012

Zero TO Hero

Zero.. kau tau tak yang aku nih tak tau ape-ape langsung zerooo se zerooo dan zeroonye tentang BLOG nie.. Al- maklum aku nih nak sangat jadi si bloger2 yang berwawasan tingii..huyeh.. Actually kalau korang perasaan lah kan.. Sejak dua ke tiga menjak nih aku jarang sangat update status di Muka Buku. hehe. (Alieya Norhaliyati) yang tak follow aku dekat Muka Buku korang boleh search aku di sana ye..

Aku nih peng update status yang tegar sebenanye.. Tak lah tegar sangat kan kalau setakat 3-5 minit sekali terpampang status aku dekat HOME wall Muka Buku korang tuh kan.. heeeee.. maaf mak encik, abang-abang,kakak-kakak dan adik-adik sekalian.. aku pun tak tau penyakit hape lah kan.. Asyik sangat dengan status update tuh.. Alah korang cakap macam korang tak je kan..
 Habis tuh,yang dekat wall aku penuh dengan status update korang tuh ape ke mendenye tuh kan ?.. huh ! (oke jangan di layan bila aku sedang menco cet)  pape pun aku suka tengok status korang bemacam ragam aku tengok dan aku belaja menjadi lebih baik untuk diri aku sendiri.. 

Eh.. korang perasan tak yang aku sedang lari dari topik ? aish.. aku nak cerita Ziro TO Hero.. BUKAN ! Muka Buku semata..

Oke !! korang tau tak yang aku nie dah mentelaah masuk ke blog si bloggist yang ber jaya dan aku BERBLOGWAKING secara hendap (~.~) semata-mata aku nak belaja macam mana aku nak buat blog.. Maaf ye tapi aku ras lagi dorang suka sebab aku baca entry diorang kan.. Cuma nak belaja je untuk cantiikan blog aku yang sangat hudus ke sesuatu yang cantik.okeeyyyy... 
Cisss bajet macam dah cantik sangat letew blog aku nih.. pape pun aku puas hati okeeee !!! it's very..very n very importen. Ye la nanti aku gak nak melepak dekat blog aku nih baru ada semangat n baru lah masuk idea yang sangat berkualitas kan..hehehe. 

Dan korang jugak yang aku nak jemput menerjah blog aku kan..so layan tetamu kene sopan. 

Oke yang penting aku nak cakap kita kene buat someting yang kita suka oke baru la ada semangat n korang akan rasa bersungguh-sungguh..

                   

     
   Nie wajah blog aku yang tengah di selengara

Ko tau aku hias blog aku nih macam Tikus membaiki Labu ? 
Hadoii dan ko tau aku tak makan untuk satu hari sebab hadap kejadah nih ? 
Ko tau asal dah siap je lappy aku buat hal terus blank macam tuh je dan semua data hilang ?
Series aku cakap ini memang gila! semata-mata aku nak mempunyai sebuah blog !

See korang nampak tak.. apa yang aku nak sampaikan... oke tak nampak????
Meh aku nak suluh bagi nampak..
so dekat sini aku nak sampaikan kita nih boleh je buat sesuatu macam orang lain walaupun ko tak ada ilmu so dari situ korang akan belaja lebih dari orang yang berilmu.. Macam cerita aku ni ha..
Aku tak tau ape-ape so dari situ aku nak sangat tau dan tau bagaimana dan macam mana?.. 
So secara automatiknye aku pegi lah terjah sana sini.. mengharungi onak duri.. (poyoosss ayat) tak kira susah.. Selagi aku tak pandai selagi tuh aku pegi mencari ilmu so sekarang aku dah pandai dan dah tau dari aku tak tau langsung...Dari ZERO boleh jadi HERO oke...!

So hasilnya aku Puas hatiiii.. Nah! tengok kejayaan aku walau masih tak cukup perabot..


Aku suka gila hasilnye !! 

Series aku suka wajah blog aku sekarang.. Macam tak caye jer aku yang Deko .. hehehe.. Ko tenggok siap ada si sangka Burung lagi.. !! sweet tak .. swett tak??? (jangan jeles)
eh bukan bangga oke by the way aku cuma teruja sikit lah..hehehehe.. pape pun aku dah berjaya
Kesimpulanye dekat sini aku nak cakap tak ada apa yang mustahil dalam hidup kita
kalau orang lain boleh kenapa kita tidakk betul tak?
Semua atas diri sendir jerh kalo ko serius dan ada TARGET ko comform boleh
Uyehh..uyeh.. so yang membaca ENTRY aku kali nih do the best oke, tak kisah lah ape yang korang tengah lakukan yang pasti jangan lak melampaui batas-batas ye !

Lakukan sesuatu yang boleh datangkan kebaikkan oke, ingat bukan kejahatan lak, 
Nanti aku cakap macam nih korang pegi buat jahat dengan semangat lak kan aku TAMPO ko nanti..
Oke lah nih je Entry aku kali nih soo thanks for reading my own entry yah.


Nota kaki dan Tangan : Kalau korang perasan ENTRY aku sebelum nih nampak macam batak sangat dan skema sangatkan.. hehehe.. memalukan jeh (=.=) ye lah sebab time tuh batak excited sangat ada BLOG sendiri. Aku baca balik.. Mak ai nak tergelak berdekah je rasenye..kahkahkah.. Nampak sangat budak baru kan.. So insyaAllah aku akan belajar dan terus belajar as a bologgest supaya jadi lebih baik oke.. So korang punye suppot tuh penting.. soo bye..bye...









No comments:

Post a Comment

Copyright@Semua Yang Tercatat Di Atas Dan Blog Ini Milik Alieya Norhaliyati